Skylar descoperă că părinții ei sunt vânători de monștri după ce eliberează accidental niște monștri dintr-o cameră de izolare secretă. Acum acești monștri caută răzbunare, iar ea și prietenii ei tehno trebuie să recaptureze toți monștrii și să-și salveze părinții.