Elio
În această aventură cosmică plină de acțiune și umor, Elio, un fanatic al spațiului cu o imaginație debordantă, e teleportat la o organizație interplanetară cu reprezentanți din toate galaxiile. Deoarece e identificat în mod eronat ca liderul planetei Pământ, Elio trebuie să formeze legături cu extratereștri, să gestioneze o criză intergalactică și să-și găsească adevăratul sens și locul în lume.