Hopperi
În această comedie animată, Mabel, o iubitoare de animale, descoperă o nouă tehnologie care îi permite să-și transfere conștiința într-un castor robotic realist și să comunice cu animalele. Ea face descoperiri uimitoare, se împrietenește cu un castor carismatic și convinge animalele să se unească în fața unei amenințări iminente din partea oamenilor.
Disney și Pixar prezintă comedia animată „Hopperi”, în care iubitoarea de animale Mabel (interpretată de Piper Curda) descoperă o nouă tehnologie care îi permite să-și transfere conștiința într-un castor robotic realist și să comunice cu animalele. Ea face descoperiri care îi depășesc orice închipuire, se împrietenește cu castorul carismatic Regele George (interpretat de Bobby Moynihan) și convinge animalele să se unească în fața unei amenințări iminente din partea oamenilor, în frunte cu lingușitorul primar Jerry Generazzo (interpretat de Jon Hamm). Printre vedetele care dau voce personajelor se numără Kathy Najimy, Dave Franco și Meryl Streep. Filmul Hopperi este regizat de Daniel Chong, iar scenariul e scris de Jesse Andrews.