Hitler: Aleea Torpilelor
„Hitler: Aleea Torpilelor” urmărește o echipă de arheologi marini în misiunea de a transforma un cimitir uitat din al Doilea Război Mondial într-un sanctuar pentru cei căzuți în luptă.
La câteva săptămâni de la Pearl Harbor, submarinele naziste au atacat navele americane în apropierea coastei Carolinei de Nord, lăsând în urma lor o dâră de moarte și distrugere. Documentând acest conflict practic neștiut, „Hitler: Aleea Torpilelor” urmărește o echipă de arheologi marini într-o misiune istorică, în timp ce transformă acest cimitir aproape uitat într-un sanctuar în onoarea celor căzuți.