Sri Lanka: Leopard Dynasty
Câmpiile joase ale Sri Lankăi adăpostesc una dintre cele mai dense populații de leoparzi din lume. Aici, în inima acestor jungle, trăiește leopardul din Sri Lanka — prădătorul suprem al insulei. Urmărește drama sălbatică ce se desfășoară în tăcerea frunzelor și foșnetul vânătorii, pe măsură ce femelele și puii lor luptă pentru supraviețuire.
Câmpiile joase ale Sri Lankăi adăpostesc una dintre cele mai dense populații de leoparzi din lume. Aici, în inima acestor jungle, trăiește leopardul din Sri Lanka — prădătorul suprem al insulei. O vei întâlni pe Scarlett, o femelă dominantă, care își apără teritoriul și puii în junglele dese din sud — un loc ideal pentru a-i crește în siguranță. În nord, o urmărim pe Sara, nevoită să-și lase puiul singur pentru a ieși la vânătoare. Dar a-l lăsa nesupravegheat este riscant, mai ales când o altă femelă de leopard stă la pândă: Clara — elegantă, sigură pe sine, o prezență impunătoare. Pe măsură ce anotimpurile se schimbă și musonul sosește cu forța sa dezlănțuită, puii vor crește. Iar odată crescuți, vor învăța să stăpânească neîmblânzita sălbăticie a Sri Lankăi.