Felinele Indiei
Felinele din India au fost simbolul puterii și regalității încă din cele mai vechi timpuri, dar în ciuda respectului pe care-l impun și a adaptabilitati și priceperii lor, aceste animale au fost în pericol. Timp de doi ani, Wild Cats of India a traversat țara, dorind să prezinte o imagine cât mai exactă a vieții acestor animale incredibile.
Urmăriți-l pe cameramanul Sandesh Kadur în misiunea sa de a dezvălui felinele sălbatice din India.
Descoperiți viața fascinantă a marilor feline din India. Bine ați venit la Regatul marilor feline!