Urzeala rechinilor
E timpul ca rechinii să se înfrunte în competiția supremă a speciilor. Va ieși Marele Alb învingător? Sau va cuceri primul loc un rechin la care nimeni nu se așteaptă?
E timpul ca rechinii să se înfrunte în competiția supremă a speciilor. Vor fi confruntări nemaivăzute până acum. În zece competiții tensionate, vom dovedi odată pentru totdeauna care rechin este vedeta oceanelor. Marele Alb este favorit, dar poate învinge el rechinul mako în cursa de 100 de metri? Sau să sară mai sus decât rechinul vulpe? Poate ține pasul cu apetitul rechinului balenă? Un rechin neașteptat ar putea cuceri primul loc!