De la maestrul povestitor Guillermo del Toro vine un basm din altă lume, plasat în America anilor '60, în care viața unei femei se schimbă pentru totdeauna după ce descoperă un experiment secret.
De la maestrul povestitor Guillermo del Toro vine acest basm din altă lume, plasat în timpul Războiului Rece al Americii anilor '60. Captivă într-o viață izolată într-un laborator guvernamental de înaltă securitate, Elisa, o îngrijitoare mută (Sally Hawkins), descoperă un experiment secret. Din acel moment, ea pornește într-o călătorie neașteptată și transformatoare a iubirii, în această poveste magică cu Octavia Spencer în rol principal.