Dublura
Agentul CIA Gaylord Oakes (Hopkins) trebuie să-l recruteze pe șmecherașul de cartier Jake Hayes (Rock) după ce fratele geamăn al lui Jake e ucis la datorie.
Celebrul Anthony Hopkins, distins cu premiul Oscar, și efervescentul Chris Rock sunt starurile acestui captivant thriller de spionaj. Agentul CIA veteran Gaylord Oakes (Hopkins) trebuie să-l recruteze pe șmecherașul Jake Hayes (Rock) după ce fratele geamăn al lui Jake e ucis la datorie. Pentru o negociere care implică arme nucleare, Jake are doar nouă zile să se transforme dintr-un băiat de cartier în fratele sofisticat pe care nu l-a cunoscut. Urmărirea îi poartă pe agenți de la Praga la New York și timpul curge în defavoarea lor după ce mai multe tranzacții cu arme merg rău.