Omul Zăpezilor de neoprit: Regulile de la Winterton
Primarul Chrome trasează reguli din prețioasa sa carte de reguli. Urmărește cum grupul celor trei încearcă să respecte reguli absurde precum „Când se pescuiește la copcă, trebuie păstrată tăcere absolută”.