Omul Zăpezilor De Neoprit
Viața dintr-un orășel de la Cercul Arctic scapă de sub control când un Yeti galben uriaș, scandalos și de neoprit sosește în oraș și se împrietenește cu doi copii de 12 ani.
Osmo, un surfer în vârstă de 12 ani, și tatăl său părăsesc plaja pentru a se muta aproape de rudele îndepărtate din Winterton, un oraș bizar în care ninge tot anul, iar monștrii sunt strict interziși. Osmo și verișoara lui cea curajoasă, Rita, leagă o prietenie neobișnuită cu un yeti galben și uriaș pe nume Gustav, care este un mare măscărici de neoprit. Împreună, verișorii neînfricați îl ajută pe Gustav să se ascundă de primarul Chrome, unchiul lui Osmo, care nu suportă monștrii, în timp ce explorează cele mai neobișnuite și amuzante aventuri pe care le are de oferit ținutul lor înghețat.