Marcând 30 de ani de la moartea sa, acest film unic oferă o privire intimă asupra vieții lui John Lennon. Cu imagini de arhivă inedite și interviuri cu întreaga familie Lennon – dar și cu Lennon însuși – documentarul explorează viața și moștenirea acestuia.