Explorer: Sfântul mormânt
Asistați în culise la o colaborare între membri ai comunității religioase, arhitecți, oameni de știință și istorici într-un efort extrem pentru a restaura structura care protejează ceea ce mulți cred că este mormântul lui Hristos din Ierusalim. Lucrările cruciale de restaurare dezvăluie, de asemenea, mistere păstrate ascunse timp de sute de ani.