Atlantida, o legendă?
Cineastul câștigător al Oscarului James Cameron și regizorul câștigător al Emmy Simcha Jacobovici merg într-o aventură epică pentru a găsi orașul pierdut Atlantida, folosind lucrările din secolul al IV-lea î.Hr. ale filosofului Platon ca o hartă virtuală a comorii pentru a deschide calea.