Secondo Me
Dincolo de marile scene ale celor mai faimoase opere din Europa se află o lume ascunsă. Acest documentar pune în centrul atenției garderobierii din Viena, Milano și Odesa. Dezvăluie dramele tăcute, convingerile personale și preocupările profunde care se desfășoară în viețile lor obișnuite, departe de spectacolul de la operă.