Novecento: Il Secolo Estremo
Fragmente din jurnalele a 30 de personalităţi ale secolului XX: de la Franz Kafka la Kurt Cobain, de la Ernesto Che Guevara la Eva Braun, de la Nicolae Romanov la Virginia Woolf. Lectura aparține unor actori și se încadrează în trei minute, incluzând filmări și secvenţe de arhivă.
Fragmente din jurnalele a 30 de personalităţi ale secolului XX: de la Franz Kafka la Kurt Cobain, de la Ernesto Che Guevara la Eva Braun, de la Nicolae Romanov la Virginia Woolf. Lectura aparține unor actori și se încadrează în trei minute, incluzând filmări și secvenţe de arhivă. Vocile şi chipurile a 15 actori şi actriţe aduc la viaţă 30 de autori de jurnale, tineri şi bătrâni, bărbaţi şi femei, italieni şi străini, toţi convinşi că ceea ce s-a întâmplat merită consemnat pentru posteritate. Această scurtă colecţie poate include sute de alți autori de jurnale din toată lumea.