De Streken van Wim
Wim Ballieu dorește să cunoască mai bine regiunile și produsele neerlandeze. El va pregăti zece preparate clasice belgiene cu ingrediente neerlandeze, în cinci mari orașe neerlandeze! Locuitorii acestor orașe vor fi oaspeții săi la masă.
În „De Streken van Wim”, bucătarul flamand Wim Ballieu călătorește prin Țările de Jos într-un jeep. În centrul a cinci mari orașe neerlandeze, el își instalează bucătăria mobilă și pregătește o varietate de feluri tradiționale belgiene. De la Maastricht la Leeuwarden și în toate locurile dintre acestea, Wim face cunoștință cu orașele neerlandeze și cu locuitorii lor. Wim aduce la un loc zece preparate clasice belgiene, printre care hochepot, drob cu vișine, tocăniță de pește, vafe bruxelleze și multe altele, și le pregătește folosind ingrediente neerlandeze. El vizitează ferme, grădinari și meșteșugari pentru a aduna arome neerlandeze tipice și a le folosi la prepararea mâncărurilor belgiene. Să arunci cu ochiul la vecini poate fi și distractiv, și delicios.
În centrul orașului Haga, Wim pregătește midii în stil flamand și le servește cu tulpini de usturoi.
În Leeuwarden, Wim face o tocăniță de pește cu de toate, inclusiv șvaițer Tynjetal.
Cu ingrediente proaspete de la moara Kilsdonk și de la Den Dungen, Wim face o salată Liège.