Eveline's Asian Favourites
În „Eveline's Asian Favourites”, Eveline Wu ne arată că prepararea mâncărurilor asiatice nu e neapărat ceva dificil! Pas cu pas, ea explică cum să pregătim rapid și ușor rețetele sale preferate. Fiecare emisiune prezintă gastronomia câte unei țări. Oare azi vom avea rețete din bucătăria indiană, japoneză, chineză, thailandeză sau coreeană? Un lucru e sigur: toate sunt bune de lins degetele!
În „Eveline's Asian Favourites”, Eveline Wu demonstrează că prepararea mâncărurilor asiatice delicioase nu trebuie să fie deloc un lucru dificil!
Eveline Wu este bucătar-șef și proprietar a opt restaurante. În emisiune, ea ne arată cum putem pregăti mâncărurile sale asiatice preferate acasă. Pas cu pas, ea explică cum să pregătim rapid și ușor o masă delicioasă. Fiecare emisiune prezintă gastronomia câte unei țări. Rețete din bucătăria indiană, japoneză, chineză, thailandeză sau poate coreeană? Toate sunt bune de lins degetele. Poftă bună!