What's for Dinner?
De sărbători va fi foarte simplu cu aceste rețete ușoare și delicioase pregătite la What's for Dinner? Gătitul în sine va fi o sărbătoare atunci când veți pregăti aceste mâncăruri delicioase.
Job și Perry fac cea mai bună ruladă de burtă de porc, cu broccoli Romanesco și cartofi hasselback.
Hugo face versiunea vegetariană a unui preparat popular de Crăciun, care poate fi făcut în avans.
Hugo gătește rață, carnea sa preferată, în variantă asiatică și ne spune cum să o gătim perfect.
În acest episod, Job și Perrry pregătesc ceva spectaculos pentru mic-dejunul de Crăciun.
Încheiați anul în mod plăcut cu gustarea perfectă de Revelion pregătită de Job și Perry.