Un Pasteur
Félix, un tânăr cioban, duce o viață atemporală și solitară în Alpii francezi. El mână turma familiei peste munți întinși și goi într-o călătorie de sute de kilometri. În această lume izolată, se confruntă cu stihiile și cu un prădător nevăzut care pândește pășunile: lupul.