În căutarea ursului
Anul 1852, nordul Suediei: un nou pastor și familia lui sosesc în satul izolat Kengis. Pastorul vrea să ajute comunitatea, dar mulți săteni se opun schimbării. Când au loc o serie de crime îngrozitoare, pastorul și fiul său adoptiv sami, Jussi, încep să cerceteze, însă sunt împiedicați de conducătorii satului. Tensiunile cresc, loialitățile sunt puse la încercare, iar pastorul este nevoit să își protejeze familia în timp ce urmărește un ucigaș neiertător.
Anul 1852, nordul Suediei: un nou pastor și familia lui sosesc în satul izolat Kengis. Cu o dorință puternică de schimbare, el provoacă elita locală, dar se lovește de rezistență. Totuși, în oamenii săraci, predicile sale aprinse trezesc speranța la o viață mai bună. În același timp, satul este zguduit de dispariții și zvonuri înfricoșătoare despre atacul unui urs. Pastorul și fiul său adoptiv sami, Jussi, conduc căutările și fac o descoperire îngrozitoare. Pastorul este atras într-o luptă periculoasă unde iubirea interzisă, luptele pentru putere și faptele brutale împing satul spre o confruntare violentă în care nimeni nu este în siguranță. Ce sunt dispuși să facă sătenii pentru a se proteja și unde se trasează granița dintre dreptate și răzbunare?
Pastorul suspectează că Hilda a fost ucisă. Jussi participă la un dans care se termină rău.
Jussi e arestat. Se află identitatea ucigașului și urmează o confruntare devastatoare.