Lucky Luke
Lucky Luke, pistolarul singuratic, trebuie să facă echipă cu Louise, o tânără neînfricată aflată în căutarea mamei sale dispărute. Împreună, ei înfruntă pericolele Vestului Sălbatic, se aliază cu vechi dușmani precum frații Dalton sau Biily Puștiul și învață să se înțeleagă. Această aventură poate dezvălui o amenințare mai mare și îl poate duce pe Luke înapoi la originile legendei sale.
În acest serial nou, Lucky Luke, legendarul cowboy singuratic, trebuie s-o ajute pe Louise, o tânără de 18 ani care este adorabilă dar și imprevizibilă. Împreună, ei pornesc într-o aventură în Vestul Sălbatic pentru a o găsi pe mama lui Louise, care a dispărut misterios, în timp ce dezvăluie o conspirație care ar putea schimba cursul istoriei Statelor Unite! Printre dueluri, urmăriri, lovituri și alianțe neașteptate cu frații Dalton, Billy Puștiul sau Calamity Jane, acest duo neașteptat va descoperi că cea mai mare provocare nu este salvarea Americii...ci lucrul în echipă. O aventură captivantă în care bărbatul care trage mai repede ca propria lui umbră trebuie să înfrunte fantomele trecutului și originile legendei sale.
Lucky Luke o cunoaște pe Louise, o tânără neînfricată care-l acuză că i-a răpit mama.
Luke și Louise găsesc, în sfârșit, ultima persoană care a văzut-o pe Charlie în viață: Joe Dalton.
Luke, Joe și Louise o caută pe Charlie în labirintul unei mine de aur care nu mai e abandonată.
Luke, Louise și Joe o găsesc pe Charlie în Marshal City, orașul din care nu poți pleca.
Luke, Charlie și Louise intră sub acoperire pentru a zădărnici conspirația de asasinat a lui Zee.
Pentru a-l proteja pe Lincoln de ghearele lui Zee, Luke trebuie să înfrunte fantome din trecut.