Casa Stassi
House of Stassi o urmărește pe vedeta de reality TV Stassi Schroeder. Revenirea ei mult așteptată în televiziune îi readuce în prim-plan familia și prietenii apropiați. Însă, odată ce camerele încep să filmeze și ies la iveală adevăruri incomode, relațiile lor sunt puse la încercare.