Surorile Nader
Acest documentar îndrăzneț urmărește viețile fără regrete și adesea amuzante ale surorilor Nader: Brooks, Mary Holland, Grace Ann și Sarah Jane. Crescute în Louisiana, ele schimbă viața liniștită de provincie cu stilul, drama și agitația New Yorkului.
Acest documentar îndrăzneț urmărește viețile fără regrete și adesea amuzante ale surorilor Nader: Brooks, Mary Holland, Grace Ann și Sarah Jane. Crescute în Louisiana, ele schimbă viața liniștită de provincie cu stilul, drama și agitația New Yorkului. După ce Brooks apare pe coperta Sports Illustrated, trece printr-un divorț mediatizat și trăiește o nouă poveste de dragoste pasională, atenția mediatică le deschide uși și oportunități nebănuite celor patru surori. Învârtindu-se în cercuri exclusiviste, trecând prin momente de cotitură în carieră și având vieți amoroase complicate, aceste tinere ambițioase își joacă șansa. Într-un oraș care te înalță sau te distruge, ele știu că se pot baza una pe cealaltă.