De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Muzicianul Noah și studenta Katrina se întorc în paradisul tropical unde s-au îndrăgostit pentru a-și reaprinde idila. O cerere în căsătorie refuzată transformă însă insula într-o închisoare a suferinței pentru amândoi. La un pas de disperare, Noah are o ultimă șansă să realizeze că o inimă frântă este și o inimă deschisă.