Leap of Faith
Kelly duce o viață singuratică într-un oraș aglomerat, se simte neîmplinită și își dorește mai mult. În momentele de introspecție se întreabă dacă o va înțelege cineva vreodată. Când Johnny, un nou vecin, se mută în clădirea alăturată, Kelly e fermecată. Ea îi urmărește rutina zilnică și descoperă că el este extrem de diferit.
Kelly duce o viață singuratică într-un oraș aglomerat, se simte neîmplinită și își dorește mai mult. În momentele de introspecție se întreabă dacă o va înțelege cineva vreodată. Când Johnny, un nou vecin, se mută în clădirea alăturată, Kelly e fermecată. Ea îi urmărește rutina zilnică și descoperă că el este extrem de diferit. Kelly pornește într-o călătorie pentru a descoperi mai multe despre Johnny și sfârșește prin a-și înfrunta propriii demoni.