Ruby
Se apropie aniversarea căsătoriei lui Ruby cu Len, iar acesta a făcut mereu doar cadouri neobișnuite și stranii. Ruby speră că anul în curs va fi diferit și că Len va plănui ceva „plăcut și normal”.