De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
O privire intimă asupra vieților artiștilor de circ moderni, în și în afara Cirque Du Soleil. Filmul urmărește poveștile mai multor artiști și oferă telespectatorilor o perspectivă fără precedent în viețile și arta lor. O mărturie a spiritului uman și a puterii de a-ți urma visurile, filmul este și un omagiu adus grației și puterii artiștilor care își folosesc corpul ca instrumente.