Something Between
Documentarul urmărește călătoria palpitantă a tinerilor parapantiști acrobați prin Europa, în timp ce-și croiesc propriul drum și sunt inspirați de figuri legendare. Filmul surprinde spiritul lor de descoperire, sfidarea normelor și pasiunea pentru viață, în timp ce redefinesc sportul. Aventura lor de patru luni dezvăluie urmărirea artelor în zbor, pe fondul peisajelor care le formează călătoria.