Cicliste Per Caso - Grizzly Tour
Documentarul spune povestea a două femei care au traversat SUA pe bicicletă, din Canada în Mexic, de-a lungul zonei Great Divide. Este o aventură unică prin cele mai izolate zone ale Munţilor Stâncoşi, între animale sălbatice şi natură virgină.
Documentarul spune povestea a două femei care au traversat SUA pe bicicletă, din Canada în Mexic, de-a lungul zonei Great Divide. Este o aventură unică prin cele mai izolate zone ale Munţilor Stâncoşi, între animale sălbatice şi natură virgină. În această călătorie memorabilă femeile au străbătut 4.000 km şi au urcat 60.000 m, fiind nevoite să-şi înfrunte limitele, fragilitatea și relația.