Comedie, Animație
Recess descrie viața din școala primară Third Street, unde elevii au creat un microcosmos al societății umane complet, cu propriul guvern, sistemul social și un set de legi nescrise.
Recess descrie viețile a șase elevi de clasa a patra de la școala primară Third Street, unde elevii au creat un microcosmos al societății umane tradiționale, complet, cu propriul guvern, sistemul social și un set de legi nescrise. Ei sunt conduși de un monarh, un elev de clasa a șasea, Regele Bob, care are diverși agenți care se asigură că decretele sale sunt implementate. Societatea are o listă lungă de valori rigide și de norme sociale pe care toți sunt așteptați să le respecte.