Povestirile rățoiului
Când Donald Duck pleacă pentru a se înrola în Marină, nepoții Huey, Dewey și Louie rămân în grija unchiului lui Donald, Scrooge McDuck. Dar Scrooge nu prea are timp de familie, fiind ocupat să-și apere uriașa avere de rău-famații Băieți Beagle.