Chip și Dale
Chip și Dale conduc o mică organizație excentrică a personajelor animale care monitorizează nu doar lumea „oamenilor”, ci și lumea animalelor, rezolvând cazuri misterioase oriunde au loc acestea. Salvatorii se ocupă de cazurile care trec neobservate.