Inovațiile lui Jeremy Renner
„Inovațiile lui Jeremy Renner” e un serial original care împărtășește pasiunea lui Jeremy de a face acte de binefacere pentru comunitățile din întreaga lume prin reinventarea vehiculelor construite special pentru a satisface nevoile unei comunități. În spatele marelui ecran, Jeremy e pasionat de construcții, a investit în cultura creativă de fabricare existentă pe glob și speră să schimbe vieți cu aceste abilități și să-i inspire pe alții să facă același lucru.
„Inovațiile lui Jeremy Renner” e un serial original din patru părți care împărtășește pasiunea vieții lui Jeremy Renner de a face acte de binefacere pentru comunitățile din întreaga lume prin reinventarea vehiculelor unice construite special pentru a satisface nevoile unei comunități. În spatele marelui ecran, Jeremy e pasionat de construcții, a investit foarte mult în cultura creativă de fabricare existentă pe glob și speră să schimbe vieți cu aceste abilități și să-i inspire pe alții să facă același lucru. În fiecare episod, în ajutorul lui Jeremy îi sar prietenii săi celebri: actrița și cântăreața Vanessa Hudgens, actorul indian, megastarul și partenerul de afiș din „Misiune: Imposibilă”, Anil Kapoor, superstarul latino Sebastián Yatra și partenerul de afiș din „Răzbunătorii” și „Misiuni periculoase”, Anthony Mackie, ca să livreze vehiculele cu o nouă folosință pentru ca fiecare organizație să-și îndeplinească misiunea.
Jeremy Renner transformă un autobuz turistic într-un studio muzical în scop caritabil în Chicago.
Jeremy Renner transformă un autobuz într-un studio mobil de dans pentru copiii din Mexic.
Jeremy Renner transformă un microbuz într-un centru mobil de recreere pentru o organizație din Reno.
Jeremy Renner transformă o mașină pentru livrări într-un centru pentru tratarea apei în India.