În primul episod al seriei „The Road of Freedom”, Dean explorează modurile de călătorie din anii '70, în mijlocul conflictelor din America și al crizei petrolului. De la mașinile sport la călătoriile aeriene de lux, el prezintă viața stilată și vacanțele în familie. Unii căutau libertatea cu motoare V8 supra-alimentate, alții, cu un simplu rucsac.