Onboard: The Transcontinental Race
La capătul răbdării, cursa transcontinentală este o călătorie cu bicicleta epuizantă, dar captivantă. Ea transcende simpla competiție, devenind o explorare profund personală a sinelui în mijlocul epuizării și al disconfortului. „Onboard” surprinde această experiență transformatoare în trei curse, din 2016 până în 2018, oferind spectatorilor esența Cursei Transcontinentale.