Sleepless In Seattle
Tom Hanks și Meg Ryan joacă într-o comedie romantică minunată, semnată de Nora Ephron, despre doi oameni pe care destinul îi aduce laolaltă. Hanks îl joacă pe Sam Baldwin, un tată văduv care, din cauza șiretlicurilor fiului său, ajunge fără voia lui invitat la o emisiune radio. Are un succes nebun la miile de ascultătoare, care îi trimit o avalanșă de scrisori de încurajare. Între timp, scriitoarea Annie Reed (Ryan), inspirată de povestea lui Sam și de filmele romantice clasice, se convinge că destinul ei este să-l cunoască. Există doar două probleme: Annie este logodită cu altcineva, iar Sam habar n-are că ei sunt meniți să fie împreună. Din distribuție mai fac parte Rosie O'Donnell, Rita Wilson și Rob Riener.