Copiii bionici
În timp ce Leo se instalează în casa de înaltă tehnologie în care locuiește împreună cu tatăl său vitreg inventator, mama sa și computerul „casei inteligente”, descoperă un laborator subteran secret cu trei clone, adolescenți cu puteri supraomenești: Adam, Bree și Chase.