Absolut fabulos: Filmul
Încă emană strălucirea și farmecul care le-au făcut să fie răsfățatele Londrei, Edina Monsoon și Patsy Stone sunt mai fabuloase decât oricând.
Eddy și Patsy s-au întors! Continuându-și viața fascinantă și prestigioasă mergând în cele mai tari cluburi din Londra, îndrăgitele petrecărețe intră în gura presei atunci când sunt acuzate de uciderea accidentală a lui Kate Moss. Perfect accesorizat cu zeci de apariții ale unor celebrități, printre care Jon Hamm, Kate Moss și multe altele, această aventură nebună este a naibii de amuzantă!