Barul Coyote Ugly
Ironia face ca timida și inocenta Violet să-și găsească de lucru ca barmaniță în cel mai căutat club sexy din oraș, Coyote Ugly.
Cu o distribuție imbatabilă, plină de staruri atrăgătoare precum Piper Perabo și Maria Bello, această comedie sexy este și mai incitantă. Violet Sanford (Piper Perabo) se mută la New York pentru a-și urma visul de a deveni o compozitoare faimoasă, dar se trezește disperată și falită. Ironia face ca timida și inocenta Violet să-și găsească de lucru ca barmaniță în cel mai căutat club sexy din oraș, Coyote Ugly. Focoasele barmanițe de aici petrec mai mult timp pe bar decât în spatele lui, tachinând publicul cu dansurile lor sexy și pline de energie.