Gen Y
Cinci adolescenți renunță la școala clasică pentru a-și căuta drumul la Londra, împărtășindu-și experiențele, îndoielile și speranțele și înfruntând diferențele dintre generații.
Cinci adolescenți părăsesc educația tradițională pentru a-și explora propriul drum la Londra, împărtășind experiențe, îndoieli și speranțe, în timp ce înfruntă diferențe generaționale și își imaginează viitorul.