For People in Trouble
Jenny și Paul se cunosc într-un pub și se îndrăgostesc fulgerător. Însă iubirea lor înflorește pe fundalul unei lumi în destrămare: Jenny se radicalizează, Europa virează spre dreapta și se instaurează legea marțială.