Cum să construieşti băiatul perfect
Mae și Gabby sunt două prietene foarte deștepte și foarte pasionate de tehnologie care își propun să creeze prietenul perfect. Curând se trezesc depășite de situație când își dau seama că băiatul minunat pe care l-au proiectat este de fapt un super soldat ultrasecret.
Pentru Gabby Harrison și Mae Hartley, testele de matematică și științe AP nu sunt o problemă, însă integrarea la școală nu este la fel de naturală. Folosind un software de proiectare care aparține tatălui lui Mae, fetele creează o versiune de înaltă definiție a falsului iubit al lui Mae, Albert, pe care ea l-a imaginat ca fiind tot ce își poate dori o liceană de la un băiat. Cu toate acestea, atunci când Albert prinde viață ca un soldat robotizat avansat, cele două prietene află curând că tatăl lui Mae lucrează pentru o ramură militară ultrasecretă, care le urmărește acum pe Gabby și Mae, precum și pe Albert, pentru a se asigura că acesta nu cade pe mâini greșite.