Aplicaţia
După un accident ciudat cu smartphone-ul ei, Zoey descoperă o aplicație magică cu care îi poate controla pe băieții din viața ei.
Când mama ei se recăsătorește, Zoey se trezește că locuiește într-o casă dezordonată și haotică, cu tatăl ei vitreg gălăgios și cu trei frați vitregi scăpați de sub control. După un accident ciudat cu smartphone-ul ei, Zoey descoperă că are o aplicație magică cu care îi poate controla pe băieții din viața ei. Încântată de șansa de a restabili ordinea în lumea ei, Zoey începe să le poruncească băieților din viața ei să se comporte mai bine, dar în curând află că atunci când nu le permiți băieților să fie băieți, deschizi o nouă cutie a Pandorei.