La umbra dunelor
Comisarul Becker sosește într-un sătuc din sud-vestul Franței pentru a-și recuceri soția, care tocmai l-a părăsit. Sătulă de absențele lui repetate, cauzate demunca la poliția din Paris, a hotărât să revină împreună cu copiii în zona ei natală, unde reia legătura cu niște vechi prieteni.
Comisarul Becker sosește într-un sătuc din sud-vestul Franței pentru a-și recuceri soția, care tocmai l-a părăsit. Sătulă de absențele lui repetate, cauzate demunca la poliția din Paris, a hotărât să revină împreună cu copiii în zona ei natală, unde reia legătura cu niște vechi prieteni. Becker jură să se revanșeze și să dedice mai mult timp familiei. Dar o serie de crime ciudate din regiune îl abate de la misiune și îl obligă să înceapă investigațiile, ajutat de un tânăr polițist dornic să se afirme și reticent să facă echipă cu un „parizian”.