Crimă în La Ciotat
Descoperirea unui tânăr care s-a spânzurat într-un depozit al șantierului naval La Ciotat o duce pe tânăra inspector-șef Anne Sauvaire la o poveste îngropată în trecut a locuitorilor orașului și a foștilor muncitori ai șantierului naval. Reporterul Batti Vergniot o însoțește în complexa investigație pe fondul fostelor conflicte sociale, fără să-și dea seama de consecințe.
Descoperirea unui tânăr care s-a spânzurat într-un depozit al șantierului naval La Ciotat o duce pe tânăra inspector-șef Anne Sauvaire înapoi la o poveste îngropată în trecut a locuitorilor orașului și a foștilor muncitori ai șantierului naval. Reporterul Batti Vergniot o însoțește în această investigație complexă pe fondul fostelor conflicte sociale, fără să-și dea seama de consecințele pe care le va avea investigația.