Crimă în Aquitania
În timp ce Sabine, o tânără arheologă din Bordeaux, inaugura o expoziție în cripta bazilicii Saint-Michel, descoperă îngrozită un schelet real, îmbrăcat într-o rochie roșie. Este chiar scheletul mamei ei, care murise într-un accident auto, cu 35 de ani în urmă. Pierre, de la Poliția Judiciară din Bordeaux, consideră că e o glumă macabră.
În timp ce Sabine, o tânără arheologă din Bordeaux, inaugura o expoziție în cripta bazilicii Saint-Michel, descoperă îngrozită un schelet real, îmbrăcat într-o rochie roșie. Este chiar scheletul mamei ei, care murise într-un accident auto, cu 35 de ani în urmă. Pierre, de la Poliția Judiciară din Bordeaux, consideră că e o glumă macabră. Însă a doua zi dimineață, cadavrul unui bărbat este găsit în împrejurări asemănătoare. Polițistul și tânăra arheologă își unesc forțele și înțeleg că destinele lor au o legătură strânsă cu aceste evenimente stranii.