Crimă în Auvergne
Cadavrul unei tinere este găsit lângă lacul Pavin din Auvergne. Scena crimei îi derutează pe anchetatori deoarece evocă legenda lacului, potrivit căreia păcătoșii din Besse, stârnind mânia lui Dumnezeu, au fost îngropați și apoi acoperiți de lacrimile diavolului. A fost victima considerată păcătoasă de către ucigașul ei?
Cadavrul unei tinere femei este găsit lângă lacul Pavin din Auvergne. Scena crimei îi derutează pe anchetatori deoarece evocă legenda lacului, potrivit căreia păcătoșii din Besse, stârnind mânia lui Dumnezeu, au fost îngropați și apoi acoperiți de lacrimile diavolului. A fost victima considerată păcătoasă de către ucigașul ei? Căpitanul Bruno Romagnat și subofițerul-șef Aurélie Lefaivre încep o anchetă delicată pentru el,deoarece cunoștea victima.