Cercuri, speranțe și vise
Povestea nespusă a modului în care Dr. Martin Luther King Jr. și Barack Obama au intrat pe terenul de baschet ca să atragă tinerii votanți și să-și stimuleze campaniile.
Povestea nespusă a lui Dr. Martin Luther King Jr. și a unei echipe de activiști de elită care au intrat pe terenul de baschet pentru a atrage tinerii la vot și a da un nou suflu mișcării pentru drepturile civile. Descoperiți cum președintele Obama a folosit aceeași strategie pentru a-și alimenta campania istorică.