Zack și Cody, ce viață minunată
Frații gemeni Zack și Cody ajung să locuiască cu mama lor singură în cel mai elegant hotel din Boston. Băieților le este greu să stea departe de necazuri și le place să trateze hotelul ca pe propriul lor loc de joacă.